reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Polyaková

Mirka Polyaková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som este skoro dieta ale take, ktore nim len chce zostat, lebo skusenosti ma posunuli uplne inam a vek je len orientacny udaj, ktory nie vzdy nieco znamena. Som zena. Obycajna zena ktora tuzi po laske a nehe ako ine zeny. A neobycajna lebo tuzim po zene ako ini muzi. Ale v prvom rade normalna. Mam dve ruky aj dve nohy, nos medzi ocami a dokonca aj usi mi niekedy odstavaju. Mam mamku ktora ma miluje a vela priatelov ktori ma beru taku aka som a nemaju dovod ma odsudzovat. Zaco aj? Ze chcem milovat ludsku bytost, a chcem ju urobit najstastnejsou na svete? Mozno napisem dva clanky a zvozite ma pod ciernu zem, lebo som nezostala kdesi "za murmi" nasej lesbickej komunity ale zaradila sa medzi vacsinu..ale ved ja zijem v tom istom svete ako vy a mam tie iste ambicie ako vy a sny ako vy..preto chcem mat aj blog tam kde ktokolvek z vas. Dakujem za pochopenie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moja prvá skúsenosť "alijas" kto vlastne som?

Mirka Polyaková

Moja prvá skúsenosť "alijas" kto vlastne som?

Este som bola prilis mlada aby som myslela na orientaciu a vobec veci s tym suvisiace. Sice som rovnako zartovala so spoluziackami ze Marcel je neviem jak krasny a urcite raz bude herec, alebo model, ale bolo to v ramci skupinovej konverzacie, kde clovek dal zapravdu vsetkym a vsetko a nerozmyslal velmi nad vyznamom.

  • 26. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu